Afgelopen week kreeg ik op een dag twee pakketjes binnen. Blijer kan je mij niet maken.

Ik geloof dat ik het al had gemeld in mijn “About”: ik ben nogal een hebberig meisje. Sinds ik kinderen heb, is dat nog veel ingewikkelder geworden. Nu wil ik niet alleen meer van alles voor mijzelf (lees: kleding, schoenen, sieraden, stofjes, wol, en uiteraard allerlei moois voor het interieur – en dan vergeet ik vast nog iets), maar ook voor de jongens. En die kleding! Oh! Het is soms gewoon verschrikkelijk. Zo leuk is het allemaal.

In het ene pakket zaten nieuwe kleren voor de kleine man. Gekocht bij Pepatino: een Vlaamse webshop met twee van mijn favoriete merken: Mini Rodini en Bobo Choses. Voor Lode kocht ik hier een shirt van Bobo Choses uit de nieuwe collectie en een broek uit de oude collectie (ideaal, want met kniestukken). En het Mini Rodini-shirt met de konijnen. Bij de nieuwe webshop Springstof (mooie site trouwens, en ook prachtige spullen) kocht ik het Mini Rodini-shirt met de tijgers. Overigens net zo stijlvol ingepakt als de kleding daar is.

Helaas is alles nog iets te groot. Of nou ja, helaas. Nu kan ik er nog even van genieten.

Over het andere pakket later meer.

