IMG_5492

Allereerst excuses voor de radiostilte. Deze stilte moet allerminst worden opgevat als een creatieve (c.q. naai-, brei- en haak-) impasse. Het is namelijk zo: ik heb het daar zo druk mee, dat ik geeneens tijd heb om blogposts te schrijven. Schande!

Daarom nu hier een van de creaties van de afgelopen weken: een schooltas voor Kick.

Want ja, onze Kick, die wordt over over een kleine week alweer (help!) 4. En dus moest hij natuurlijk wennen op school. Kick had gezien dat zijn kleine broer een rugzak had gekregen, en wilde er net zo een. Nu was ik al van plan om er voor hem ook een te maken, maar dit was uiteraard een extra motivatie! Een dankbaar kind: daar doe ik het voor.

Het patroon is wederom de toddler backpack van Made by Rae, het stofje had ik nog liggen, en de flockfolie kocht ik bij Noeks.

Intussen heeft Kick ook alweer getrakteerd en afscheidscadeaus uitgedeeld op het kinderdagverblijf (waarover later meer).

IMG_5544

