stoffen slinger met naam

Als het nog niet duidelijk was, dan nu vast wel: Kick wordt binnenkort 4 en gaat dus naar school. Dat betekent ook dat we afscheid moesten nemen van zijn allerliefste leidsters en leider op het kinderdagverblijf. Om ze te bedanken wilde ik iets maken, maar wat… Ik ben heel blij dat Kick een man als groepsleider heeft, maar dat maakte het in dit geval wel wat lastig. Voor drie meiden is het toch wel wat simpeler.

Ik loste het op door niet iets voor hen individueel te maken, maar voor de hele groep. Het werd een slinger. Gemaakt met stofjes die ik nog had liggen, flockfolie van noeks, en breed keperband. Zo simpel, maar erg leuk geworden, al zeg ik het zelf.

stoffen slinger met naam

Voor de drie leid(st)ers kocht ik wat chocolaatjes die ik verpakte in onderstaande zakjes. Ik verbaas me er elke keer weer over hoe makkelijk die ritszakjes toch te maken zijn, helemaal als je het simpel houdt. Ik gebruikte de tutorial van Noodlehead.

ritszakje

